2011年4月19日

Airline //

Honey, I love you <3



今天第一天上課 感覺還不錯
但是 覺得自己的lv很低喏 ; 因為全班的英文都好好哦
除了我 一個人 爛死了 TT
可是 我會努力的學習 ; 因為我知道Honey一定會教我 陪我的



明天還要上課 ; 所以時間也不早了
還是早點滾上床去睡覺吧 ; 我的Honey也睡得像豬一樣了諾
可是我還是很愛他 =)




Honey,i love you <3
Remamber what you today promise me
You say you will hold my hand till your life end <3 
And me too <3

I promise you : You will be my last and the only one Honey <3
And i also will marry with you too <3
This is i promise to you one <3

沒有留言: